Vilken superhelg!

Vilken superhelg det varit! Strålande väder hela helgen och jag har känt mig riktigt nöjd.
I går var jag bjuden till min vän Monika på fika och dit kom också Kennelmamman Åsa som är uppfödare till
Monikas Bacchus och hon hade med sig sin lilla underbara son Lucas som lyckades charma mig rejält.
Han såg till att hundarna fick roa sig i många många timmar, vilken energi dom hade. Vilken underbar son!
Han visste hur man handskas med hundar och det såg man direkt. Bacchus, med sin lugna fina mentalitet
han brydde sig inte i något han bara följde efter denna lilla goa kille hela tiden. Bacchus och Cliffen, Monikas
lilla terrier fick kampa med en gammal strumpa, Bacchus snäll som han var lät naturligtvis den lilla Cliffen
få strumpan för att vinna utan att äns göra något. Underbara hundar♥
Monikas fina söner var också hemma, så goa♥ Åsa hade köpt med sig fika och massa gott, trodde
hon skulle flytta in så mycket var det. Själv hade jag tagit med mig lite bakverk från frysen. Men det mesta
gick åt. Efter många timmars trevligt snack kände jag att jag började skaka och svettas. Jag hade ju inte
skött min mat ordentligt. Kaffe och fikabröd fixar inte jag på en hel dag. Men väl hemma sedan fixade vi
tacos. Blodsockret gick inte tillbaka på kvällen och det kändes, jag blev välditgt matt och trött. Idag dessvärre
vaknade jag med ont i halsen och rethosta, hoppas det går över fort. Känner mig inte 100% OK.
 
Vi fick iallafall en underbar dag hos Monika. Tusen tack tjejer, det gör vi om!!♥♥♥
 
Även idag står solen på TOPP men jag är orkeslös. Så jäkla typiskt.Har redan satt igång tvättmaskinen
för den har inte fått jobba något i helgen alls.
 
Sist men inte minst så råkade vi slå på Melodifestivalen i sista minut igår. Manilla skolan med döva och hörselskadade tillsammans med Loreen utförde hennes vinnarlåt från 2012, det var det vackraste jag sett!
Loreen är ett mycket gott föredömme för dom döva och hörselskadade och jag bara ÄLSKAR henne!
Det var dom som VANN enligt mig!
 
Idag får det bli en kortare träning med Arnold, känner att jag kommer inte orka så mycket mera. Tråkigt:(
 
Hos Monika igår här
 
Vädret idag
 
Min älskling igår på väg att köpa "Game of Thrones säsong 2"
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack själv för en toppen dag!! :D
Kram

2013-03-13 @ 08:59:53
URL: http://grandblossoms.kennelsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0