Måndag igen och allt som vanligt..

Så var det återigen Måndag vilket man vill eller inte. Det har varit en fantastisk bra helg så nu ser
vi fram mot nästa tur till storstan igen.
 
Solen skiner igenom molnen ute och jag bara hoppas att vi slipper regnet. Sol, är vad vi alla behöver.
Sitter just nu på jobbet och har redan jobbat undan en hel del utan att ha blivit störd och då går det fort.
Massa möten och sånt är det i veckan och det är inget jag gillar men ett nödvändigt ont.
Ska försöka hinna med att träna Arnold också, måste be Conny hjälpa mig att ställa in VGW selet
för nu är det alldeles för lite så stor som han blivit, han går snart om Spike i vikt. Måste hålla nere vikten
på han, men färskfodret gör att dom lätt alla 3 går upp i vikt och jag vill inte ha övergödda hundar då det
belast en hel del.
Sitter just nu med kaffet och då passar jag på att blogga lite.
 
Snart bara 1 månad kvar till semestern, men kommer dock ändå ha lite "jour" hemma
via datorn att låsa upp konton som blivit låsta. Men bara dom 2 första veckorna.
Jag brukar ju inleda min semester med Power Meet, för då känns det verkligen som semester.
För mig spelar det ingen roll om jag ser på dessa bilar eller inte, för det är mesdadels ren fylla.
Det roligaste är att se dom fina bilarna och dom ser man ju inte så mycket av om man inte
går in på själva området.
Eventuellt kommer Connys kompis Adrian med sin ena son Wilme och kanske sover över hos oss,
ska bli jätteroligt isåntfall, för dom vill ju åka lite cruising för förra året var dom här och då åkte vi
med svärfars Oldsmobile och det älskade lille Wilme. Så blir det säkert i år också, så det ser vi fram mot
och förstås ett superfint väder.
Mycket att göra i sommar blir det, och det ser vi fram mot.
 
 
Conny och jag på promenad igår söndag 26/5-13
 
 
Blev riktigt glad när jag fann denna på min Mat-Blogg och det tackar jag för!
 
Kyckling, ris och Tzatziki gjorde jag igår
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0