3:e dagen efter operation

Idag är det onsdag och 3.e dagen efter ingas operation. Allt ser bara bra ut och Inga
är nu i sin vanliga form igen. Hon sover mycket och det gör henne bara gott.
Såret ser bra ut och ingen blödning eller svullnad och vi tvättar det då och då.
Hon är så duktig och har även denna gång inte behövt någon tratt, hon vet att
har vi sagt NEJ en gång, så betyder det NEJ. Ingen av dom andra hundarna bryr sig heller.
Dom går fram och liksom pussar och luktar på henne och sen är det bra. Arnold ville imorse
busa lite, han har saknat henne på det viset, det märks, men då säger vi ifrån.
Hela natten har hon sovit stilla mellan mina ben vid fötterna, goa fina Inga♥
 
Igår kväll tog jag en kortare promenad med henne genom att hon inte får gå långa sträckor,
hon var så glad och viftade glatt på svansen, höll hela tiden koll på att jag var med.
Sen när vi kom hem drack hon vatten och vi tvättade såret för kvällen, och sen sov hon.
Hoppas att allt fortsätter så här för nu tycker jag att hon varit med om tillräckligt mycket.
 
Jag var riktigt trött igår, så Conny fick köpa pizza och det var verkligen så gott.
Ibland är det så skönt att slippa göra mat,. att just bara få vara och inget göra. Men jag tror
det är för att jag blir så spänd att när jag väl kopplar av så går all energi av mig och tröttheten
kommer. Men det är bra, alla behöver vi få koppla av och det är bara att njuta medans vi kan.
 
Vill återigen tacka Alla vänner som skrivit så fina och varma ord, Ni ska veta att dom orden
värmer oerhört gott. Massa kramar till er Alla, ni är underbara♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tänk om alla hundar hade det lika bra som hos er.
Fantastisk Blogg.
Vänligen Yvonne

2013-11-20 @ 15:11:16
Postat av: Elisabeth

Kram till Inga! Och till de andra också förstås!

Svar: Tack snälla Elisabeth! Pözz till er också♥
♥Leva med döva & hörande hundar♥

2013-11-20 @ 18:30:10
URL: http://blogg.glanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0