Aktivitetshelg

 
Återigen Måndag. Vi har haft en toppenhelg på alla sätt och vis.
I lördags var vi iväg på lite shopping. Jag behövde ett par skor. Mina som jag sätt
ut på Nilsson`s ett par Vagabond var totalslut överallt, inte äns på nätt finns dom kvar.
Dom hade tydligen varit populära och det förstår jag, för dom var riktigt snygga och bekväma.
Men just MIN storlek var helt slut. Så det fick bli tillsvidare ett par andra. Jag väntar iskallt på
att dom jag verkligen ville ha ska komma igen vilket inte var omöjligt sa dom.
Vi åt också lunch ute och tog sedan en fika lite senare efter vi hade gått omkring.
 
På kvällen avslutade vi med en ostbricka, älskar verkligen ost och kex. Och så blev det film.
 
På söndagen hade vi planerat aktiviteter med hundarna. Så vi begav oss ut i skogen. Så härligt var det
och riktigt varmt, det fick jag nog känna på som tagit på mig alldeles för mycket kläder dessvärre.
Att springa runt och leka gjorde att svetten rann om mig. Men så roligt vi hade tillsammans med hundarna.
Upp på stenar, sicksacka, uppletande, hoppa över stock, uppletande och allt man kan komma på.
När vi väl kom hem hade vi 3 st trötta hundar som slocknade som klubbade sälar, vi var nöjda.
 
En annan sak jag reflekterat på är att jag ha rju använt Silverlotion en hel del på Arnolds klåda,
men har upptäckt att det går lika bra med Natusan Zinksalva, dessutom är ju den billigare och man
kan köpa den på affären. BRA!
 
Den här veckan ska jag få korrekturläsa intervjun från Härliga Hund, ska bli spännande.
 
Nu är det en ny vecka med nya möjligheter och har bestämt mig för att det ska bli en del
träningar efter jobbet i den mån jag har tid. Det är så himlans kul!
 
 
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0