Silverlotions nytta eller inte

Igår kvällbörjade vi alltså att smörja in Arnold med Silversalvan. Han brukar inte gilla
att bli insmord huvudtaget. Men kan fö¨rstå då jag använt Inotyolen som är mera i
pastaformat och tung jobbat att gno in. Inotylen är helt suverränt bra och fyller sin
funktion verkligen, men Silverlotionen är betydligt lättare att smörja in. Dessutom
så låg han och njöt och somnade sedan efteråt vilket inte är vanligt heller, då han oftast
springer runt och vill "ta bort" det, precis som att sätta på han en tröja eller något.
Efter det så kliade han sig inte alls. Han har sovit hela natten. När han vaknade kliade han
sig snabbt men inget mera. Nu under dagen vet jag inte men Conny ska smörja in han.
Däremot har jag också fått nys om att komplitere med Kolloidalt Silver att spraya på.
Så det ska också inhandlas. Kan också säga att Silversalvan ska köpas också.
Alltid bra att ha ett sådant "Apotek" hemma, som även vi människor kan använda och
som gett även gott resultat till bl.a cancerpatienter. Så nu får vi se efter några dgr hur det utvecklar sig.
Självklart kan man inte få bort en allergi genom sånt här, men man kan underlätta.
 
Arnolds syster har konstaterad allergi och jag tror det var mot kvalster, förrådskvalster
och Timotej. Kvalster finns i stort sätt överallt i ett hem. Det räcker således alltså
inte med att städa som många tror, men man kan underlätta.
Arnolds resa går vidare....
 
Så här såg han ut igår, detta är på bröstet 2013-09-10:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0