En fylld vecka men ända bra

Den här veckan har varit fulltjokad med massa att göra, möten som det oftas är.
Men mycket som blivit gjort och jag känner mig nöjd, ännu mera nöjd när jag vet
att det är fredag och att jag jobbat bort alla "surdegar". Men nu stundar helgen
och den är ju alltid efterlängtad. Hörde att det skulle bli bra väder så vi får hoppas på det.
Jag gillar sol och det tänker jag inte förneka. Men jag älskar även att promenera i regn, jag
vet inte riktigt varför, men på något vis rensar jag mina tankar betydligt bättre när det regnar.
 
Imorgon är det lördag och dags för att handla. Så det blir en sväng för oss att göra det och
även kolla på lite annat som behövs. Förmodligen en lätt lunch ute med.
 
På söndag har vi bokat in en dag med hundarna. Då ska vi göra lite alltf möjligt som faller oss in
med aktiviteter. Ser fram mot det.
 
Beställde också en stor flaska Silverlotion på 950 ml till Arnold, använder den själv också när
jag får stress böld, helt suverränt. Genom att han fått klåda igen så smörjer vi honom varje dag
och han har redan blivit bättre. Det är en av dom bästa produkter jag varit med om helt klart.
Vill inte använda någon form av gift på honom så länge han absolut inte lider.
Och den här stora flaskan lär ju räcka otroligt länge. Med tanke på att min förra är på 250 ml och
jag har kvar av den ännu. men mera lönsamt att köpa den större och den fick jag tips av att den fanns
i en grupp på FB. Helt suverränt.
 
Ikväll blir det en koppla av kväll med god mat. Ska steka marinerad rostbiff och till det tänker
jag göra klyftpotatis och sen göra det lätt för mig och bara göra bearnaisesås och så smörsteka
sparris. Ska bli jättegott.
Önskar er alla en riktigt trevlig och skön helg!
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0