Shoppinghelg

Vilken underbar helg vi haft! Strålande sol och riktigt varmt. Vill igentligen inte ha höst nu,
vill inte ha mörkt på kvällarna. Jag gillar ljuset, men det gör nog dom flesta. Man mår helt enkelt
betydligt bättre då. Visst är det mysigt med tända ljus överallt på kvällarna. Men sommar är sommar.
 
I lördags tog vi äntligen beslut...nu blev det en frysbox och även Playstation 4. Det var inte meningen att
köpa det utan vi skulle fortsätta att kolla. Men så hittade vi äntligen det jag ville ha och då slog jag till.
Så idag anländer den nya frysboxen. Vi får en egen och hundarna för en egen för sin mat.
Att BARFA tar plats, äevn om man köper färdig MUSH VAISTO, men nu ska jag även köpa
kött och sådant som jag kan ge hundarna. Äntligen kom vi till skott.
Var även till Hööks hästaffär och köpte ett "Longerings spö", jättelångt var det. Ska användas till
"Flirtpole" till att börja med för Sam som formligen älskar det och som med stor sannolikhet gjort
det tidigare.
 
Nu har Arnold och Sam ätit Mush under en tid, och det börjar iallafall synas på Sam som börjar
lägga på sig lite hull. Så nu får jag hålla ner han lite, bygga mera muskler. Sam ser ju väldigt tung
ut men det bedrar, han är superlätt att bära i jämförelse mot Spike som är rena rama Dunderklumpen.
Sams kropp är mera musklad och bastantare.
 
Igår (söndag) tidigt tog jag ensam med mig Sam ut då vi gjorde en del balansövningar. Så himlans kul
för nu gillar han det. Förut ville han inte äns hoppa upp på en sten, men det kan bero på osäkerhet.
Nu gör han det för glatta livet. Blir så himlans glad. Så vi hittade flera möjligheter att balansera igår
på vår promenad. Promenaderna blir så mycket roligare än att bara gå och gå.
 
Longlerings spö
 
 
 
 
 
Somliga har sin egna stil
 
Longerings spö
 
Playstation 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0