Ljuvliga Påskhelg


Den här påskledigheten har varit välbehövd.
Vi har fått massa nyttigt gjort hemma och det känns jätteskönt. Tyvärr får jag lida för det. Diskråcket och högra benet har gett ifrån sig en jäkla smärta. 
Påskmat har jag tröttnat på nu och klarar mig fint utan den. Skönt att på sätt och vis börja jobba så man kommer in i vanliga rutiner.

Träffat våra underbara hundvänner har vi hunnit med också. Alltid lika roligt. Samson fick leka med en brandslang hemma i deras hundgård och var så lycklig att få springa där tillsammans lös med Spike. Var och en roade sig med sitt. Att Samson inte riktigt går ihop med tikar det vet vi iallafall nu. Så deras bully tikar fick vara inne. Han tål inte om dom säger ifrån, då smäller det. Kan komma från Inga att det sitter kvar. Men promenader med tikar går hur bra som helst. Men inget jag fäster så mycket vikt i. Våra hundar behöver inte leka med andra i gårdar, har aldrig gillat sånt huvudtaget.

Blir nog att ses till helgen igen. Förmodligen hämtar vi lite slaktavfall då om det blir över något.

Lite bilder från helgen på Spike och Samson.














Skafferiet rensat!!!! Varför handlar man så mycket som man aldrig använder???





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0