STOCKHOLMS HUNDMÄSSA 2016

Det var väldigt länge sen jag skrev något här. Blir inte så ofta då jag har ett par grupper på Fb jag driver, det blir mest i dom man skriver. Tyvärr.

I lördags begav vi oss till Hundmässan i Älvsjö. Vi var där redan kl 9. Otroligt mycket hundar. Vi passade naturligtvis på att träffa en av våra uppfödare.
Efter några timmar var väl det vi ville se slut så efter det begav vi oss in i Stockholm igen för att fortsätta en trevlig dag.
Kommer att skriva mer framöver menville dock dela ett par bilder på en mycket fin Shar Pei.

Fralla montern...bäst!
Tomte latte. Himmelsk god
Trångt på tåget hem
Samson vann bildtävling i en av mina grupper som får pryda gruppen till efter jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0