En hÀrlig tur i skogen

Yes! Idag tog jag foton😉
Jag och Samson tog lite egentid och gick till skogen som Ă€r precis intill. Blev 2×2,5 idag. FruktansvĂ€rt varmt tyckte jag och nog Samson ocksĂ„ som flĂ„sade som bara den. Inga hundmöten men dĂ€remot fullt med löpare. I normala fall brukar Samson fĂ„ fnatt och ska efter dom. Idag skötte han sig exemplariskt👍
Det var ett bra tag sen vi var i skogen eftersom det tidigare lagts ut gift som det stog i vĂ„r lokala tidning om. I vĂ„r stad har och Ă€r vi vĂ€ldigt utsatta. Men idag kunde jag inte hĂ„lla mig. Saknade skogen fruktansvĂ€rt. NĂ€r löpare kom gick vi Ă„t sidan och denna gĂ„ng lyckades jag Ă€ven göra dessa glada genom att dom glatt tackade oss. Att vara en bra Ambassadör för sin ras anser jag att man vinner pĂ„ i lĂ€ngden👍


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0